Snart slut på denna vecka...

Torsdag idag och jag känner mig konstant trött och allmänt nere, tänk om man kunde få ord på varför de blir så här mellanåt. Orken försvinner. Vill gå ner i vikt vet att mycket sitter där man orkar ju fan inget!!

Idag har jag dock rensat lite rabatter tro mig det behövs. Det tar sin tid med blommor men har bestämt mig för täckbark i rabatterna nu, var först lite i valet och kvalet för jag tycker de ser lite billigt ut..:P Men det blir nog snyggt när jag ser de på plats.

Emanuel är rastlös ingen kompis och sommarlov för en sex åring hemma blir dagarna fort väldigt lång då..:P
Ska hämta hem Elina på Söndag el Måndag lillfisen längta hem. Så klart vem kan klara sig utan mamma..:P

Förhoppningsvis kan jag bygga en hundbur i helgen..:P Ingen aning om hur man gör men ska nog fixa de..hahaaa!! Vill ha en nu tills jag börjar jobba.. :) Så Trixan kan sitta ute halva dagarna och mysa i solen.

Nä nu blir de en kopp kaffe och se om energin dyker upp..? =)

Kjamar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0