Fredag och jag är PIGG!!

Guuud så skönt solen värmer och de droppar lite från taket, förstår NI?? !! Fast lite sorgligt känns de samtidigt, denna underbara årstid försvinner så fort. Alla ljuvliga dagar med skoter, grill och pulka åkning. Sen blir de lång och jobbig äckligt varm sommar iofs går ju kvällarna bra då de är svalt men gillar INTE dom där super varma dagarna då svetten syns under armhålan, YÄÄÄCK!!

Sitter och njuter till Lars Winnerbäck för tillfället..:) Han har så härlig röst. Igår såg jag att Ulf Lundell ska ut på turne i sommar, vet NI hur mycket jag skulle vilja åka och lyssna??!!!!! Ska kika upp lite närmre exakt var han spelar.
Känner att jag skulle vilja ta gubben och åka på något mys.

Ikväll blir de fredagsmys ev ska vi åka upp på Åslia som har öppet hela natten så länge någon åker i backen..:)
Men blir en hyfsad tidig kväll för Emanuel ska ju orka lira fotboll imorgon..:)
Idag har han med sina nya skidor till skolan, gissa om de var spännade?! =)

M beställde nya vinterskor åt manne igår..:) Jättefina med löstagbar innesula, perfekt och lätt att torka.

Nu ringde mamsen..:P

Ha en trevlig helg!!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0