Hemma Igen...

Ja då har man vart till hemstan.. :) Var jättefin galleria, kändes faktiskt som stan levt upp lite. Inte som sur Boden förr..hahaa!! Ville faktiskt inte hem.. =( Hann inte allt jag ville göra. Måste ta en resa hem igen, SNART!
Träffa mina vänner m.m
Pappas hus var jättefint..:) Kändes så hemtrevligt och öppet..:) Barnen hade oxå superduper roligt.
Klättrat på morfar och maritas gillestuga och åkt full rulle nedför taket dom hann med att åka tefat och lastbil med. Vi har oxå grillat, shoppat, varit ute och gått och bara njutit. Just ja fick ju träffa min gudson med, den ungen har de goooaste leende man kan skåda. Dock var han lite blyg inte så konstigt då vi träffs så sällan.

Idag har jag och barnen tagit skotern ner på älven och suttit i solen..:) var så VARMT, PUST!! Barnen åkte skrana och Trixi lekte för fullt i snön.
Men vår ljuva vår, bara påsk sen e de slutkört med skotern.. :( Och dom där äckligt varma dagarna kommer.. Ska bli skönt då jag fått min op så jag kanske lyckas bli smal och hettan blir lite lättare att leva med.. ;)

Ahhh just ja!! Vet NI!! Idag fick jag in mina linser..:) Så nu fick jag ta med dom hem och ska ha dom i varje dag, uj va jag kände mig naken.. Fniss! Var såååå mysko inte ha något på näsan..:)
Men kul om man kan ha solbrillor och skönt att inte måste klämma in brillorna under hjälmen.

Hoppas Ni alla har de götti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0