Idag...

Kommer mina/våra goa vänner D och L från Umeå... =) Gud vad det känns roligt..:P
Ska bjuda å god mat (skriver inte ut de här för D kanske läser min blogg) ;) Vi ska vara ute med skoter och grilla, umgås och skratta. Tror jag ska lura med henne på en liten promenix efter älven imorgon när vi vaknat.. :)
Har sett framemot denna helg lääääääänge att få en galen brud att surra strunt med..:P

I övrigt så är de rätt lugnt, har dammtorkat och städat lite under veckan passar på medan barnen är borta. Tomt utan dom men rätt skönt att verkligen ladda om batterierna.. :)

Vet Ni!! Igår var vi och hämta en skoter åt manne...:) Tror NI han kommer bli glad??? ;)
Hehee ska bli roligt se hans min..:)

NU måste jag åka och jobba, handla, gå på grönochgul, fixa lite annat för att sen dammsuga, sen är det HELG!!

Pyssar å Byssar på Er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0