Var försvann....

Dennna vecka?????
Är ju snart helg igen... :)
Denna helg ska vi åka upp till Boden..:) Blir skoj de, var ju nästan ett år sen man var hem, Boden är ju trots allt hem..:) Har faktiskt tänkt på de var ska jag begravas om jag dör..haha! Har ju som bott på fyra ställen, Västerås känner jag ju inget för, men Boden är ju hemma fast nu är ju Åsele mitt hem sen vart de ju några år i Umeå.
Hade man varit gift hade man ju velat ligga med sin man.. Vila tryggt på axeln..:P

Barnen är sjuka så dom är kvar i Robertsfors, vi hämtar upp dom på vägen nu när vi åker. Känns ju som inte rätt att sätta dom i bil med feber och allt.
Men gissa om jag saknar dom??!!
Hade vi varit kvar i Åsele hade vi nog åkt på pimpel tävling, var visst de i helgen.
Dock verkar de bara ska snöa i helgen så.

Ska då bli väldigt spännade att se Boden´s galleria.. ;) Tänk att Boden har en GALLERIA!! Coolt.. :)
Enligt en kompis så är de då alltid mycket folk där vilket är skoj så den får leva kvar.
Blir en rundtur med bilen oxå ska visa M allt! Det går ju rätt snabbt *Skratt*

Nu ska jag se lite tv..:)

Ha det götti!





Kommentarer
Postat av: Jossan

men ska ni upp, va kul att få visa karl runt lite i hemstan - hälsa lilla pyttestan från mig vetja ;-)



vi åker ju upp nu i maj när grabbarna ska döpas, längtar! är ju så kul att planer och fixa inför sånt ( vilket jag älskar, projekledare som man är hihi ).

hoppas ni får det bra under er vistelse så hörs vi snart. ( hade förresten varit skoj om ni hade varit uppe samtidigt som oss i man, då hade ni fått komma och fira med oss! )

2010-03-20 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0