BIG Brother and Little Father..

Idag hade vi besök av Trixis storebror och pappa, så kul..:D Hennes bror var bra mycket större än henne medan pappan var mindre, så sött.. *Fniss*
Oj vad roligt dom hade dom var så fina alla tre, Affe gjorde sitt bästa från hundgården.. :) Skällde och ville bli sedd. Men måste bara säga oooooj så kul det var att få träffa dom.
Förresten är de någon som skulle vilja skaffa en stor kille på snart 7,5 halv månad hojta till..:) Han behöver ett eget hem kan inte förstå att ingen vill ha den fina vovven.

By the way imorron så ska jag och Trixan börja allmänlydnadskurs..:) Blir väldigt spännade att få se hur hon klarar de är rätt säker på att hon kommer morra och borra och vilja fram till ALLA hundrar. Men det är ju därför vi är där.. ;) Lära vett och etikett. Min lilla hund börjar bli stooor.

Igår fick barnen ett nät till sin studsmatta,lyckan var total!! Svärföräldrarna och gubben min har tisslat och tasslat. Känns skönt för mamma med att jag slipper oroa mig för flygskador. Barnen är då väldigt trötta på kvällarna vill jag lova nu när värmen slagit ut, för TJO björkarna är snart helt gröna här i Åsele nu ..;)

Men måste ju avslutningsvis skriva att gubben är förkyld.. =( Är såå synd om han för han hostar nätterna igenom och själv har jag skurit upp fingret!! STACKARS OSS!! ;)

Pyssar!

Om en vecka är man nääästan i huvudstaden.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja snart är ni här nere! längtar tills vi ses =)



blev jättefint dop uppe i norr men guu så slut man var efter å ha fixat med diverse...men så är det ju om man vill ha allt så bra som möjligt.

Och inte får man vila länge för nästa festarprix blir nu när Robban fyller år 27 maj ;-)



Kram!

2010-05-19 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0