Det verkar lovande...

Imorgon blir de grillfest och Noicemakers i Bredbyn... Bredbyn ligger mot övik vi vart ju bjudna av ett par vi känner verkar bli mycket folk och stor sol enligt kartan..=) Längtar som bara den ska bli så roligt.
På dagen ska vi åka in till övik och shoppa lite, el åtminstone fönstershoppa då ekonomin inte tillåter något roligt för tillfället.. :( Jag som behöver nya skor, bh, kläder, smink m.m Listan kan göras lååååååååååååååååååång... :P
Vid halv två idag ska jag köra barnen till Bjurholm, pjutt! ÄR så less på denna väg så jag kan spy. Kan den snart när jag blundar för tusan..

Igår jobbade jag två pass först i skolköket sen i köket på stugan var såå roligt..:) Men gissa om jag var trött i kroppen??!! Hahaaaa inte bra att man går hemma så här. Förslappad (läs rätt, inte för stoppad)  OOO JAA, fötterna värkte så jag trodde dom skulle sprängas..hahaa! 

Elina är så fin idag =) Min lilla prinsessa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter så somrigt med grillfest - hoppas vädret är på eran sida och att ni får det kul!



själv blir det nog hålla på här ute på gården med diverse borrning ( läs Robban ska borra: hans stora nöje nu när vägen ska bli klar ) och jag tänkte påta lite i trädgårn.

Vädret är dock riktigt piss: blåsigt och mulet...det har inte varit någon vidare vår i år ännu tycker jag. Hoppas dock den kommer tills ni k ommer ner =)

2010-05-08 @ 11:20:30
Postat av: Jossan

....glömde ju skriva att det var jag =)

vore ju trist om du inte visste vem det var ifrån men du hade nog kunnat gissa ;-)

2010-05-08 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0