Första...

Riktiga äta ute, grillfest och kubb lirandet är avklarat.. :) Gud vad roligt jag (vi) hade var länge sen man skratta så gott. Grillad hjort med potatissallad, feta ost sallad, grillat bröd m.m
Till de drack jag cider och varva med lite öl.. ;) Säger bara RAAAAAAP :P
Finns mycket man skulle kunna berätta men inget låter ju lika roligt som när man var där.

Gjorde en riktig JENNIE med.. ;) Den talar jag väl om då.. :P Ni tjatar ju så!! Heheee!

Vi var ju på Noicemakers på kvällen, Magnus envisades med att ha sin börs i fickan så jag skällde på han. Efter en stund hitta jag han ute på en bänk då han TAPPAT SIN BÖRS, Vaaaaaaaaa var de jag sa!!! Arg och frågvis men men tänkte jag hjäääälper väl han då. Så trava in och började leta runt fråga i baren m.m Men inte ett spååår av någon börs..SUCK!! tänkte jag. M spärrade alla sina kort så inge skulle kunna försvinna.
Nåja partajet fortsatte en liten stund sen bestämde vi att åka hem. Satt ute på bron och väntade på värdfolket.
Drog upp dragkedjan på handväskan, utbrast NU KOMMER DU BLI ARG MAGNUS kasta fram börsen.. :P
Dutti jag hade ju burit runt på den lilla svarta börsen heeela tiden.. ;) Mysan KAN.. :D
Nåja man ska alltid ha något att berätta.. :) VAd vore livet annat???!!

Jaa så var min helg, veckan har gått i rasande fart med tanke på att det snart är helg igen.
Idag har jag beställt nya brillor, ÄNTLIGEN! ÄR så nöjd så.. :) Kan inte vänta på att få hämta dom skulle helst varit igår juh!! Nåja den som väntar på nå gott...

Elina är jättehostig och Emanuel är fortfarande lika förkyld envisa hosta. Jag och M hostar och kraxar med.

Idag har vi dock fått krattat en hel del här ute bara vänta på att de sista torkar upp så man får köra lövuppsammlaren sen e vårstädningen så gott som klar.
Hoppas de blir strålande sol i helgen så M kapar ved och jag har lite att klyva på veckorna.

Fick veta att de kommer bli dop i sommar med, myspys..:) Kommer bli kalas och dop i ett då för Emanuel fyller ju sju år samma helg. Jisses asså ...!! Sju hela år. Var tar tiden vägen?? Hjäälp!!

Sweet Dreams.. !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0