Hmmpftt!!

Verkar som ALLA har några roliga planer för denna helg.. men inte vi.. =(
Syster i gbg är på G mot Tyskland med färja, Mamsen åker till Turkland imorgon, pappa kommer hem från Turkland imorgon kvar blir alltså JAG??!! Whaaaaaaaaat!!
Hade önskat Piteå varit lite närmre då hade jag baske mig bjudit hit minsta syster yster och hälsa på och gjort något kul, såg b la de var grill kväll på Timmer grillen på Fredag.. :)

Så vad har man förgyllt denna dag med då?? Tja sov till elva, skööönt!! Sen krattat lite, tvättat lite maskiner, handlat, tvättat två bilar..De var väl de typ!

Snart kommer gubben hem tror de blir lyxmiddag ikväll, kokt med dörr..:) Mumma... ;)
Verkar som han har tänkt klyva ved, tror jag siktar på att bli full istället... hahaaa!! Kan va hans hejjaklack juh.. ;)
Nåja snart ska vi ju till 08:ornas hemstad.. Blir askul.. :) Längtar som bara den.

Barnen kommer inte hem förrän på Söndag så fick en hel vecka ensamträning.. :)
Dom verkar ha så roligt så förutom att dom har denna eländiga förkylning som aldrig verkar ge med sig.

NÄÄ nu ska jag leta fina hundkopple på nätet, förresten visste Ni att hundar kan lära sig tummetott, slickepott osv.. :D

Kjamar


Kommentarer
Postat av: Mange

Hmmmmmm jooooooo vi ska hugga ve å ta en drink å se nä du spill mata fulle tröja.... älskar dig min lilla gris......

2010-05-13 @ 16:10:41
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0