Home Sweet Home..

Så var vi tbax efter en tur till stooorstan.. :) Har haft fruktansvärt roligt med shopping, god mat och rolig fest..:) Jag kan inte rååå för de men jag tycker det är så kul med nya människor och större fester och dans..:) Jag var då på bra humör..:)
Handlade lite roliga presenter åt barnen dom var såå nööjda. Och sist men absolut inte minst fick jag träffa min barndomsvän från skoltiden det var så treeevligt var hem till henne och hennes man och små pojkar vi hann prata i några timmar. Tiden gick så fort. Får hoppas vi får chans att träffas igen.. :)

Dock är de väldigt skönt att vara hemma i lugnet igen, vila levernm och huvudet..;) Men jisses vad de växt här har rensat en rabbat idag ska ta en till ikväll.. Tro mig det behövs minst sagt!!

Nu ska middagn fixas.. Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja var så kul att få träffa dig igen! nu hoppas jag vi är samtidigt uppe i norr så det blir den där ölen...



KRAM

2010-06-01 @ 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0