Mmm, Hmm...!!

Råkade snubbla in på en blogg om en familj vars dotter lider av cancer, man läser förtvivlan, glädje, sorgarbete m.m m.m
Vad är de egentligen som gör att vissa drabbas mer än andra?! Varför tar elände aldrig slut för vissa medan andra verkar mer el mindre glida fram. Finns ju saker man själv sätter sig i som man oxå lätt kan ta sig ur, andra saker går ju bara inte att stoppa hur gärna man än vill. Men VARFÖR?!
Något måste ju finnas, något som styr? El? Vad tror NI?
När man råkar hamna på bloggar som handlar om barn blir man otroligt påverkad och man ska vara satans GLAD att man har friska barn, för vem vet??!! Vem vet vad som kan hända. HUVVA OTÄCKA TANKE. Trots allt man läser el vet el ser så glömmer man bort den där extra kramen. Kramen som kan göra skillnad nästa dag då något kan ha hänt, detta något är verkligen skrämmande ibland.
Nää blir att stoppa om barnen extra ikväll.. =)

Helgen har för övrigt varit lugn och skön:) Klyvt ved, tvättat, löst disskusioner med barnen, grejjat, grillat.
Barnen har varit ute i princip hela helgen så gissa om dom sover gott?!

Idag var de återigen hundkurs och HUJ va roooligt det är.. :) Bara det att komma ut och träffa vuxna folk, skratta, skvallra (japp lite skvaller blir de vi är bara kvinnor ;) Och Trixi är jätteduktig, hon är yngst av alla hundar som är där! Så Matte är bra stolt då vi får till de just nu är hon total utslagen på soffan. Haha Trodde inte man kunde Älska en hund så som jag gör men det gör jag, joo faktiskt vi hade ju en hund som hette Ronja då jag var yngre och den hunden finns i mitt hjärta än. Ronja och jag hade något band, mamma visste ALLTID då jag var på väg in för ca 10 minuter innan jag klev in genom dörren börja Roni (mitt smeknamn på henne) att vifta på svansen. =)

På Onsdag morgon si så där vid halv fem på morgon gissa var jag är då?? Jupp i en bil på väg till elstockholmia.. ;) Lovat jag ska vara på mitt absolut bästa morgonhumör *HOST*

Avlustningsvis ska jag gratulera två av mina vänner som blitt föräldrar nu i slutet av veckan.. :) Önskar dom all Lycka Till med sina nya små bebisar..:)

Astalavista Bejbiss!

PS Varför svider det som fan så man äter coklad och har ont i halsen???!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

ja snart är du här!

vi ses på fredag, får väl höras vid närmare om vilken tid jag ska hämta dig.



KRAM

2010-05-25 @ 09:43:29
Postat av: Jennie

Jaa..:) Får ju anpassa lite efter dig och grabbarna när de passar..:) Men på förmiddagen blir ju bra.. :) Hihi Nervöst.. :)

2010-05-25 @ 13:38:09
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0