Packa ...

Imorgon bär de av tusan jag är inte van och resa tror jag fått en släng av resfeber..:P
Emanuel var så söt igår han sa, MAMMA du måste åka till slottet!! Undrar så var har han fått slottet ifrån men lovade han iallafall en bild om jag åker förbi där...:P

Klockan tre bär de av till frissan ska dock klippa mig hos en som utbildar sig så kommer bli spännade att se resultatet.. :) Kan då int bli värre än va det är nu, tovigt och heeemskt.
Efter de ska jag hämta ut mitt paket med kläder jag beställt hoppas bara något av det passar..:P För just nu är jag fetare än någonsin och de ljuger jag inte om =( E totaly hemskt! Varför gör jag inge åt de, jaa de undrar jag med.. Ingen ide jag ens skriver här att jag ska börja då jag kommer hem fööör hur många ggr har jag inte skrivit de.. SUUUUUUUUCK!
Nåja!!

Har då städar här för e som skönare att komma hem till rent och inte måsta stressa upp sig över städningen. Skulle ha klyvt veden som är kvar men de regnar bara och sjukt kallt ute. Vi har ju satt in myggfönstret så nu när man vaknar är man stel som en isbit innan man fått igång kroppen.. :P Dock sägs de ju att man blir friskare när man sover svalt så jag lär aldrig mer vara sjuk..:P

Nää AstalaVista bebissar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0