Pippi....

Idag var de så dags för den efterlägtade Pippi dagen på dagis..:) Så imorse fick man minsann köra den starkaste tjejen av alla.. ;) Elina hade ju hela utstyrselen så hon var då sötast på dagis i sina stooora pippi skor... ;) =)
Dom hade minsann fått äta tårta i dockrummet, DE NI!!

Emanuel har åkt till en kompis och lekt så bara jag och lilla pippi... Nää mena Elina hemma just nu, jag känner mig små seg har nå konstigt i kroppen, halsen värker och de samlas sånt där segt (äckel varning) i halsen hoppas de vänder snart vi ska ju på fest på Lördag.
Nämligen till Bredbyn(tror de hette så) grilla och lyssna på Noicemakers, blir ju kalas. Hoppas bara de blir sol för vi ska ju spela nå spel ute med, myyyysigt.
Idag har jar dock fått liiite krattat ute men svetten forsa från kroppen, imorgon ska jag jobba heeela långa dagen såå roligt älskar att jobba. Hoppas snart de kommer en dag då jag får skriva att jag inte vill annat än vara ledig.. :P

Har precis fått beställt en liten present till Magnus brorsdotter som fyller år i Juni, lite kläder hoppas hon gillar dom, tyckte dom var skithäftiga..:) Svårt med 12åringar vad man ska ge hon är åndå duktig på att kryssa i katalgoer vad hon gillar. Tror hon kommer bli en riktig modedocka som äldre hon e galen i kläder..:)

Nu ska jag göra lite annan nytta än sitta här och svammla.

Kjamar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh det är ju så kul att köpa kläder och få ge och speciellt till tjejer. finns inte alls lika roliga till killar...

nästa gång hoppas jag vi får en liten tjej ;-)

2010-05-06 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0