Rööö Daag...

Snööö och Regn, ingen vidare rolig Lördag på det viset men man har ju fått lite gjort inne istället..=)
Dammsugit, skurat och dammtorkat, wohoo! =)
Det behövdes vill jag lova ändå så dammsuger man en två ggr i veckan men trooo mig med två barn och två hundar och en oljig karl så blir de smuts!! Dessutom har lilla Elina fått tv kanalar i sitt rum nu så hon kommer bli väldigt glad.. :) Titta Bompa för sig själv.

Majbrasan igår var jättemysig..:) Emanuel åkte brandbil och red häst..:) Jag köpte två lotter och JAAA jag VANN... =)))) Tog ett spännband..:P Kan ju va bra och ha vem vet?!

Imorron kommer äntligen skruttan hem..:) kommer tycka hon ser så stor ut det känner man alltid då man inte sett barnen på ett tag... GUD va jag längtar..:P

E har fått vara och tutta på lite raketer som vi hade kvar sen förra valborg..:) Här i Åsele har dom inte sålt några va jag vet, bara bra tycker jag dock..:) Personligen är jag inge vidare förtjust i dessa hemska saker. Värst är de när barnen får ha dom själv och far och kastar dom till höger och vänster.

Ikväll ska vi äta hemfriterat, MUMSSSS!! Ska oxå testa fritera bananer och glass, får väl lämna betyg på det sen om de smakar som på kina el inte!

Nu ska jag lägga mig å slöö glo tv..:)

Ha det götti alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0