Så Gör Jag Det Igen...

Sitter med den där förbannade satans godis skålen, är ju inte ens gott...Bara dom tre första.. *SUCK*
Ändå lik förbaskat så trycker man i sig, vikten ökar, fette väller. Jag är så DUM! Människan är fan de dummaste djur som finns.

Igår! När jag skulle på majbrasan och kalas, så gick ju halva dagen åt till att fundera hur jag skulle se smalare ut, ALLTSÅ det går ju så klart inte!! Men i mitt huvud tänkte jag att de nog blir och ser lite bättre ut me just de plaggen och lite smink på ögonen. Haha man lurar sig så förbannat. Tur ingen kan se hur man tänker på en dag, inte konstigt ens minne sviktar mellanåt då hjärnan konstant går på helfart.
Alla tycker nog jag är väldigt sur bara de att jag skämms så otroligt för mig själv att jag klarar inte se folk i ögonen vid sånna tillställningar. Enda ggn de går lättare är ju när man har alkohol i blodet då bryr man sig ju inte, de vet väl alla som festar till mellanåt. Inte för jag vet om de är nå bättre brukar mest göra narr av mig själv el min fetma istället de Känns lättare, samtidigt som jag brukar tänka att varför håller jag på med de??! Menar folk får ju ta en för den man är.

Nåja förhoppningsvis får jag påbörja min utredning snart och vägen mot op, tragiskt att jag är så svag att de ska måstas en operation samtidigt som de känns skööönt. Skönt att få de gjort och få ett lättare liv, en ökad självkänsla och självförtroende. Vet sen tidigare viktminskningar att man ju mår på ett helt annat sätt och kan le åt sig själv i spegeln. Nu ser jag bara ett rufsigt troll med blek hy och en stoooor dubbelhaka. Vem kan tycka att ett fetto e vacker??

Nu till något annat...

Var och köpte en säng till Elina idag..=) En storflick tjej säng..:) med hyllor under, perfekt nu kan hon få in ännu mer leksaker i sitt rum...;)
Tror hon kommer bli glad..:) Ska bara fixa en sån tv hylla man sätter i taket åt hennes tv för sängen var ju rätt hög svårt matcha med nån bänk.
Min prinssesa kommer sova som på en ärta..;)
Imorgon kommer hon äääntligen hem  ska pussa ihjäl henne...:D

Nu ska jag krypa ner efter en dags inte allt för mycket slitande, skönt skriva ur sig..

Pyssar på er stackare som läser bloggen.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0