Tevlig Helg!

Värmen håller i sig, idag har det varit något behagligare 18 grader och strålande sol. All vinter är som bortblåst, helt otroligt att de var snö för 2 veckor sen och nu går alla i shorts. Ljuva Norrland!!
Idag har barnen varit ute hela eftermiddagen och hela gården full av ungar precis som de ska vara. Dock blir de många och långa disskusioner om studsmattan då den är väldigt poppis..:P

Har precis fått kidzen i säng efter lite fredagsmys och en tidning med Bamse. Så nu är det tyst och lugnt, sak ta en promenix med Trixi har köpt ett nytt koppel åt lill donnan idag.
Ska bli roligt se om de funkar detta koppel kommer vara hennes "träningskoppel"
Fick ju det som tips på hundskolan längtar redan till Söndag då det är dags igen för att träna vidare.. =)

Har pratat med syster idag med och bestämt morsdagspresent till mamma skönt att ha det ur världen, den lyllotanten (alltså vår mamma) är ju i Turkland... :D Undra om dom har värmebölja där me el om vi snott den.. :P
En sak som är säker är då att jag är imponerad över min rara syster J hon har ju en kille på 3,5 månad och ALDRIG har jag hört henne klaga att hon är trött el att han är för grinig el så. Hon är alltid strålande glad och postiv, tro mig det BEUNDRAR jag.. :D Att hon tar allt med sån ro.. :) Dom är bara för söta den lilla familjen längtar så jag kan dööö att få se mosters lilla ängel.

Nu ska jag gotta ned mig framför tv!

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja all cred till de som aldrig klagar med bebis.

Jag själv försvarar mig med att jag har två och har all rätt att klaga vissa stunder =)

2010-05-25 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0