Ååååhh!!

Vad jag vill ha pengar, massor av pengar...!! Vill köpa nya saker till barnen. Alltså möbler m.m
Sen vill jag åka ner till gbg igen!
Vill oxå att mitt brev ska komma så jag får göra min operation. Myycket VILL nu!

Undra om man skulle bli knepig i huvudet om man var lyxhustru??? El skulle man kunna behålla sin jordnära sida.
Va skulle man pyssla med om man inte behövde?? Tror jag skulle bli tokig.
Vad skulle du göra??

Jag har kommit på en sak som jag skulle vela göra men de arbetet är idiellt (stavas de så) jag skulle vilja jobba på Bris och hjälpa barn och ungdomar. Det är något som skulle kännas otroligt meningsfullt. Tror faktiskt jag skulle passa där.

Förutom de då vad händer?! Jobb, Jobb, Hem, Äta, Måsten!! ;)
En vaaanlig vecka med andra ord!! :P

Guud va jag känner mig trist, blir nog ett varv med bouncing balls och sen Greeeeey´s!

Pyss!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Knepig i huvudet minst sagt av att gå hemma och inget göra eller bara ta hand om barn. Det räcker nog med 1 år för att man ska bli det hehe. Jag känner ju att jag ser framemot av att börja jobba när det väl kommer bli dax och det är då för väl annars skulle man kanske producera ungar på löpande band - finns väl en och annan som har det som hobby oxå ;-P

Skulle oxå vilja hålla på med något idéellt. Det ger nog jäkligt mycket tillbaka att göra ngt för andra. Skulle aldrig kunna sitta på rumpan även om jag hade pengarna. Så där är vi nog rätt lika =)



KRAM

2010-11-06 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0