För fyra år sen...

Gick man i väntans tider, allt var blått, blått, blått. Hade en blå vagn, en blå overall och Emanuels kläder var på G i byrå lådan. Magen var stor som en luftballong och tiden gick sakta.....
Gissa om jag vart förvånade sen....
Snart blir fisen fem år. 17 november smäller det och nästa höst så går hon sexårs.. :)

Dagen idag började med en punktering på Tina.. Sånt får helst INTE hända på morgon då barnen ska på dagis/fritids och man ska öppna köket tur passaten fanns och illa kvickt så stal jag den..:P Så hann i mer än god tid.

Imorgon ska Emanuel på utflykt med fritids. Han har varit så duktig, handlat det han ville ha med sig (fast mamma betala) packade i varorna och fixade sin egna macka när han kom hem. Dock så får jag göra chokladen imorgon som han ska ha i sin termos för jag vet mitt morronhumör halv sex på morgon då man ska stressa iväg. Blir nog liiindrigast så...!! ;)
Man kan inte alltid va stark!

Ikväll blir de nog inte så många mer knop att göra har precis bänkat ner rövva i soffa och här blir jag väl fast.
Har gjort bort de värsta måsten som vika tvätt, kört diskmaskinen m.m

Vad har Ni gjort idag då?
Ingen som har nå smaskigt skvaller att berätta??? =0)

Pyssar!



Kommentarer
Postat av: Mrs P

Trollen växer upp snabbare än snabbt! ( men skönt att de gör det även om man saknar det där när de är alldelens färska ). Har alltid sagt att jag vill ha tre barn så man får väl se hur det blir med det, Robban har då sagt ja så vi får väl se vad som händer ;-)



Skvaller?! -hmm jadu det är snålt med det. Får väl fråga om det är nåt speciellt på mailen du vill veta ;-P



KRAM

2010-11-02 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0