Go Morgon!!

Här har man varit uppe med tuppen, Elina vaknade klockan fem och hade ont i örat. Stackars liten!
Blir ett besök till VC iallafall så dom får kolla upp fall de är inflammation.

I övrigt händer inte många knop, kallt ute som attan nu!! Vinter med stora bokstäver!! var Minus 20 när jag vakna så har eldat hela morgonen nu är de riktigt skönt inne, blir så go värme när man eldar med ved.

Varit och köpt ny soffa med..:) Det kommer bli fiint, hoppas jag!
Mobben har börjat strula lite..:P Vet int va som är fel imorse kunde jag inte komma in och skriva meddelande, suuuck!!
Idag kommer de bara bli inne mys med Elina. Känner mig lite halvdö efter allt jobb med.

Tänk vad en dag kan göra att mycket int hinns med hade ett möte idag som jag ju nu måste ställa in =( Hade verkligen sett fram emot att gå dit!

Nä nu ska jag drömma mig bort till ett varmare land!

Sköt om Er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mys å elda! Längtar tills vi har fixat öppna spisen så man får uppleva en äkta mysbrasa och det i vardagsrummet:-) Men först allt annat;-) Vinter och eld är ju bara så härligt.

Kram

2010-11-09 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0