Men Freeedag!

Jaaa så var ännu en vecka av detta år avklarat. Låter länge till 2011 men det är det verkligen inte!
Tiden rusar ju iväg! Första advent på Söndag har ju som Ni redan vet fått upp gardiner m.m

Denna helg får jag/vi besök av T och hennes P blir jättetrevligt. Barnen kommer bli glada ska bjuda på mat men vad? Hahaa borde nog komma på något nuuu!

Har ju köpt två puffar till barnen men en viss Trixi har hittat en favvo plats måste nog handla en åt henne med. Det är ju den perfekta liggplatsen åt vovvar! Dels för hundar gillar ju att ligga med huvudet uppåt och när en vovve lägger sig i puffen blir de peerfekt ställning..;) Tyck i allafall min voffa!

Vet inte vad de är med mig?! Jag om nån brukar ju tåla kyla BRA men i år så fryser jag??! Känns som den går genom määärg och ben minst sagt. Det blir nog en vaarga vinter som dom har lovat. För nääär jag fryyyser då är det illa! Tur man inte gjort op än.

Appropå op så har jag inte fått något brev än =( Blir snart gaaalen!

Hoppas Ni alla har en rolig/festlig/mysig el va Ni nu kan tänkas hitta på och gör INGET jag inte skulle gjort.. ;P

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ring dom och stöt på! De kanske händer nåt då. Testa iaf;-)

Sååå spännande m din op...

2010-11-28 @ 09:10:31
URL: http://ask.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0