Men Suuck!

Var är GLÖDEN??!! Hoho...???!!! Booorta, vill dra ett täcke över mig och glömma allt för en stund.
Vad är det med mig? Depp? Ledsen? Glad? Arg? Less? Blir snart galen, allt är samma, samma, sammmmmaaaa!!
Känns som jag bara vill, ja vad vill JAG??!

Helgen gick ju åt till att jobba. Barnen var med M och M roa sig på kvällarna.. :)
Tog faktiskt en Irish Coffe och de var MUMS!!
Men kunde inte somna på natten sen? Var de pga kaffet måntro? Det är väl ungefär de roligaste som hänt i helgen som gått..:) 
Elina sa faktisk på Lördag morgonen att, MAMMA är du aldrig ledig?? hehe! Har ju jobbat två hel helger och en helg jobba jag Lördagen!

Men nu kommer två lediga helger, nästa helg kommer barnens storebror det blir skoj. Han ska hälsa på över dagen på Lördagen tillsammans med barnens pappas fd tjej. Känns jättekul för hon är en härlig människa.. ! :) som bryr sig om barnen fast hon gått vidare och tur är väl de.
Helgen efter de är de dax att besöka staden som gud glömde, hhihiii! Min hemstad Boden inte konstigt man vart som man vart.. ;) Med tanke på att man drömde inte om prinsen som kom på sin ståtlige häst utan en "basse" (helst 08:a dom prata ju så coolt) som skulle ta en där ifrån men inte heller den drömmen lyckades slå in! Drömmar är ju till för att besannas?! I mitt fall blir de mest kaotiskt när jag uppfyller sånt jag vill..!! ;)

Nåja va lite från mig!

Pyssar på ER i vinter kylan, när börjar egentligen vintern? Och när är de höst? Senhöst? Är de VINTER nu??!!





Kommentarer
Postat av: MrsP

Känslor är jobbiga när man inte riktigt vet vad man vill. Men oftast klarnar det och allt blir glasklart. Tillslut.



Haha - staden som Gud glömde! Du är rolig, kanske ligger nåt i det;-) alltid tvådelade känslor om sin hometown, antingen så ryser jag lr så känns det OK.



Du har ju alla chanser i världen nu att göra bra beslut, så nu kan det bara bli bättre. Och tänk endast utifrån vad du vill och det bästa för dina barn.

Kramar

2010-11-23 @ 08:57:33
Postat av: MrsP

Appropå vintern, så borde ni ha mer sån än vi. Här är vi nog någonstans mitt emellan höst och vinter om det finns nåt sånt. Vintern här kommer inte förrens i januari...

2010-11-23 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0