Nästan allt är klart...

Imorgon fyller prinsessan fem år, tur man inte måste vänta in rätt klockslag för att fira.. :) Snacka om tjat de skulle vara då? Dock är Elina född före 19 på kvällen hade vart värre med Emanuel som är född strax före 23.. :)
Berättade för barnen idag om hur de gick till när dom kom! Tor de med stora drag gissa om dom tyckte de var roligt??!
En förlossning glömmer man nog aldrig, den finns ju där förevigt och är de största man kan vara med om.

Surar bara lite över att en av hennes saker som hon önskar sig mest inte hunnit komma med posten.. =( Håll tummar att den dyker upp under dagen imorgon!
Ska oxå in på leksaks affären och inhandla något mer från hennes morfar få se vad jag hittar, inte de lättaste då det inte finns så mycket affärer här.

En fin rosa tårta blir de iallafall, de har M sett till! Ska fota den så Ni får se.
Tror fialisan kommer bli nöööjd.
Tänk om man själv väntar lika mycket på att få fylla år nu vill man ju bara bromsa åren! =0)

Verkar bli smäll kallt här, det känns i luften tror jag ska ta och tända lite doftljus så man får känna lite stämmning.
Idag fick jag en fråga, fick tänka till lite.
Var en som frågade om jag inte ledsnade på att jobba i kök och faktiskt hur de nu än låter så NEJ jag gillar att de alltid finns något att göra, man får träffa mycket folk och doften av storkök..hehee!
När jag inte jobbat på ett tag njuter jag riktigt av att komma in i köket igen.. :)
Så jag trivs som fisken i vattner, JEPP! Fast visst finns de väl dagar då man jobbat mycket som man kan känna usch vill bara ligga kvar i sängen men av nån anledning så blir man alltid glad när man kommer till arbetet.

Nu ska jag bege mig ut med Trixi och fixa en goo bakesle till lillans morron grattis...!! I vår familj är de tradition att man får sina paket på sängen med goo fika! Hur gör Ni???

Pyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0