Tänt var de här!

Nu har julen så smått börjats plocka fram.
Hängt upp gardiner och tagit fram adventsstakarna, nu ska de bara städas sen får de räcka fram till närmare jul! Då ska granen in och några tomtar få sin plats.
Juust ja måste ju oxå ta fram min stoor tomte som ska stå ute. Ett fynd på en av sommarens auktioner, det som är de bästa med sommarauktioner när man hittar sånt som känns långt bort nästan gratis!

Har en ledig dag idag var skönt med en paus från jobbet nu återstår bara två heldagar sen får tom jag heelg!
Vi ska ha besök av barnens pappas f.d hon och jag har blivit bra vänner och det är jätteroligt!
Hon har alltid brytt sig om barnen massvis och har ett stort hjärta en sån människa/vän man ska vara riktigt riktigt rädd om. Jag är nog lyckligt lottad som har så många ÄKTA vänner runt mig. Hellre de än flera slödder! Det värmer i hjärtat!

Nu ska jag börja med hamburgare innan barnen svääälter ihjäl man kan ibland tro att dom aldrig får mat..!! hehee!!

Åter till sysslorna!

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: MrsP

Säger detsamma: hellre få och äkta vänner än många och ytliga.



2010-11-25 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0