Dansbandskampen...

..Glass och datorn, kan de bli bättre en Lördag kväll??
Har trååkigt, gubben är borta barnen sover och Trixi är billig. Alltså hon har tuggat hål i soffan =( Min Huund!! Hopplöööst!! Blir galen!! Men ändå är hon mitt hjärta!
Hur fasiken ska jag ha råd med en ny soffa?? Någon som vill ge bort en?? Helst med Divan.. :P

Jajaa.. life is ups and downs.

Igår gjorde jag något otäckt som jag ångrar idag. Tänker inte skriva det här men uh hade mardrömmar i natt. Varför ska man vara så f**bannat nyfiken??!!

Hahaaa vissa av dom på dansbandskampen låter liiite lätt ringrostiga..!! Nåja nu ska tanten dra filten över fötterna efter en fin dag med hästridning, lite utelek och annat smått och gott!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0