Ge miig leedigt!

Jag är inte dålig för att man bara känner mellanåt att man blir grååhårig!
Barnen är väldigt krävande mellan varven och ibland vill man bara låsa in sig. LUGNT en STUND!!
Man är inte mer än förälder. Å andra sidan så får man så många goda skratt och vill inte för en sekund leva utan dom så klart! Älskar dom ju över allt annat. Tycker de är ganska spännade att man kan känna så mycket olika känslor, heheheee!

Ibland känns de inte som man gör annat än städar, jobbar, fixar hemma. Även om jag försöker hålla efter är det alltid måsten!!
Vill bara göra något, får sån hemlängtan mellan varven. Saknar mina vänner så otroligt mycket! Bara åka över med barnen och dricka kaffe surra skit. Fara och glo i affärer kan jag oxå sakna det är inte roligt ensam! Man vill ju ha med någon och Magnus vill ju som inte direkt han är ju trött då han jobbat.
Precis som jag är trött då jag jobbar helg och han varit hemma på dagen och har mer energi till annat. Tror jag har överskotts energi åt fel håll. Tänk om man kunde lääängta efter att få städa.. !! Vilket dröm liv.

Längtar iallafall till nästa helg det kommer bli så roligt och just det där avbrottet man behöver. Träffa folk, dricka lite öl och skratta. Jag och gubben min!
Hoppas det blir lika vacket höst väder då som nu kanske tom snö! vem vet?!

Håller på att planera för M´s presenter min älskling fyller ju trettiohoooståtta år snart.. :) Han har bara några fåååå fingrar kvar till fyrtio medan en annan har måååååånga fingrar!! ;)
Är så glad jag har han och att varje dag kommer han hem till sin lilla familj och surtant.. =0)

Puss på dig hjärtat mitt!!

Nu ska jag dricka kaffe och fundera på liiivet!! =0)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det där känner man ju igen sig i hihi.

Jag tror att du har något du ser framemot så mycket nu att allt annat blir lidande ;-) men jag vet känslan.

OCH tänk om du och jag hade bott liiiite närmare varandra, vi hade haft så roligt och trevligt ihop. I know =)



KAN ni inte komma ner hit vetja närsomhelst snart i framtiden? ;-P



Kram och trevlig helg!

Hälsa karl´n och barnen.

2010-10-01 @ 19:50:11
Postat av: Jennie

Ja det hade vi gärna gjort, men nu har jag jobb vikariat till och från till efter Januari! Men måååste komma och se Ert nya hus juh!! Blir så spännade.. =0) Ha en fin fin helg! Själv jobbar man..:) Kramar å hälsa gubbe och krama killarna från mig.

2010-10-01 @ 20:48:59
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0