Go Kväll!!

Så nu var gubbens kalas till ända. Jättetrevlig kväll synd bara att man inte kan låta bli den där sista goood biten.. ;( M hade köpt hem en stooor smörgåstårta, ghaa blir som en vampyr. När smörgåstårta är ordentligt gjord så är det ju bara sååå gott.
Barnens muffins var visst int så god som kidzen trott!! Hehee dom var ju rätt maffiga så hälften vart kvar.. :) Meeeen nästa ggn ska jag nog sätta i vitchoklad så blir dom lite sötare. Med grädde borde nog dessa var en HIT!! Tyvärr glömde jag ta en bild. Eftersom jag ääääntligen lärt mig bloggen tack vara min lilla J så ska jag ju numer ösa in bilder. Blir  ju så mycket mer liv då!

Tomorrow bär de av mot Umeå, trollen ska till mormor och en annan ska in i dimman!! (har läst att de nu mer heter in i dimman på ungdomsbloggarna.. :P )
Fick nämligen lite hm va ska man kalla de?? åldersnojja igår när jag satt hos frissan!
I den fina spegeln såg jag hur de glänste i mitt hår och NEJ var inte glans medel. Var GRÅA STRÅN??!! WHAAAT??!!! PÅ andra tycker jag grått är fint men i MITT HÅR???! NÄÄÄÄÄ!!!
Så nu har jag färgat det svart med rööööda slingor. Tycker så mycket om de.. :P Få se om man lyckas ta en bra bild ska Ni få se.. :)

Hoppas i allafall att det blir askul imorgon. Vi ska åka färdtjänst dit tror jag hahaaa!! Vi har ju lyckats få tag i chaufför så blir fina fisken..:)

Suger på en iskall öl nu, naaaawww är så gott. Fast egentligen borde man krypa ner i säng, steg ju upp kvart i sex i morse och känner att ögonlocken hänger! NEEJ nu kom pensiovarningsalarmet på igen!!
Uuuuhh!!

Tror jag får förgylla Er med en låt som gick hårt då man var så där 14 och börja komma ut i svängen.. :)
El snarare påminna mig själv om denljuva tiden..om den nu var så ljuv?! ;)





Ha nu en toppen Helg alla glada!!

Pyssar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0