GUD...

..vad skönt att man får sakna barnen lite, är så roligt då dom är hemma igen. Båda två är dock snoriga så få se hur veckan artar sig. Ska inte klaga ingen av oss har varit sjuk sen i Juli då heela familjen åkte på magsjuka.

Har hunnit tur och retur till Umeå idag shoppat torrvaror på Willys och måste säga de ÄR billigt där.

Helgen var jättekul och Jupp vart fullare..och fullare och..... Men jag var inte ENSAM.. :P
Hade himla roligt, go mat och gott VIN.. :D
Hehehee... höll mig på bena tills vi var i slutet på resan hem då kände jag att jag mådde PYTON!!!
Som tur var fick vi åka hem först av alla, påminde nog chauffören minst TIO ggr... hahaaa!! Just JA på fester var det oxå lappen under tallriken. Alla hade ett uppdrag att sköta och JAG skulle sjunga Blinka Lilla... såå fort en av deltagarna fick en kram!! Hmm vart fiiin sååång. Singstar hann jag oxå med fast vart riktigt stolt sjöng Tina Turners låt och fick GULDSTJÄRNA.. antar de är bra.. !! Måste KÖPA ett eget. En dansmatta vill jag oxå verkligen ha!!

Nä nu ids jag inte skriva nå mer är förstörd än!! ;( Meeeen ska man göra nå ska man göra det rejält, ELLER??!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så är det, inget ska göras halvdant bara ge järnet till 110!

Fn du är ju kung J - fick guldstjärna på Sing Star. Ni får komma ner hit och sjunga lite för oss nästa gång, vi har ju SS vetja ;-)

2010-10-11 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0