Jaa men då var det en vanlig Lördag kväll!!

M sover snart och Ni som känner oss vet väl pga av vad! Ska sitta och slösurfa lite, kika efter soffor!
Idag var det snöskoterns dag i villis var dit och kika, gissa om man vart sugen??
Är nåågot speciellt med snygga skoterkläder och skotrar och killar som kööör dom.. :P *Glufs*
Snart är den säsongen här och min pärla får ju duga så länge!! =0) När jag vunnit den där miljonen då ska jag köpa en ny!

Efter de vart den en promenix med Trixi och lite hjärngympa för henne. Barnen har dansat för fullt hela kvällen, Emanuel diggar stenhårt rock n roll och Elina Manboy!! Lova att de skaka i golv och väggar!

Tänk inte skriva ut här vad jag längtar efter just nu men men!

Nååja..!! Kramis på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0