Låååååång....

Ledighet väntar nu. Har jobbat klart för denna vecka och på Måndag kväll drar jag och trollen mot Goa Göteborg det ska bli så otroligt skoj och få se hur syster bor. Träffa mosters älskling E och Syrrans A. Är övertygad om att vi kommer ha jättroligt blir ju mycket trix och fix inför festen. Men förhoppningsvis hinner vi avverka lite lekplatser och annat smått och gott, e ju liiite sugen på Ikea så klart för att INTE glömma Ullared som jag tjatat ihjäl er om!

Gubben åker och jagar i helgen igen så få se vad jag och barnen ska hitta på?!
Tvätta är ett måste skulle gråta blod om min tvättmaskin pajja!!
Fanns tydligen hästriding i helgen men som de verkar nu så måste barnen mest vila eftersom deras näsa snorar för fullt!

Meeen glömde ju berätta snön har anlänt!!!! Gissa om barnen var glada?? Oooh Jaaaa NU Kan vi minsann ta fram boben.. ;) Iofs så kanske snön kommit för att stanna när vi kommer från södern.
Elina är då övertygad just nu om att hon minsann fyller år (varenda morgon) för hon vet ju att det ÄR snö när hennes kalas är.

Själv längtar man ju mest efter att få ta fram Yamahaaaan!! Guud vad de kliar i fingrarna önskade bara jag var miljonär fööör jag skulle vilja köpa en ny. Även om jag gillar min skoter den är så skön att köra.

Nä nu ska jag glo tv.

Pyssar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh va kuuul med Götet och lite semester och fest på det. Ja glöm för fn inte Ullared nu, det vore ju katastrof om du kommer hem och inte har varit där. Så det så.



KRam

2010-10-14 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0