Ny Dag...

Kastar In en födelsedags kram till en av mina vänner (du vet vem du är). Hoppas din dag vänder lite och blir toppen fin. Du kan ju maila över lite go tårta åt mig. Hade jag vart närmre hade jag kommit över med lite överraskningar. Och glöm inte att hoppet är det sista som lämnar en! Allt kommer fixa sig!

Här hade de varit en rolig bild till födelsedags barnet om jag NU VETAT HUUUR MAN GÖÖR???!
Behöver en cohach min blogg hade varit så mycket roligare om jag klarat av och hantera den så fint som NI andra gör, inte lätt och vara obegåvad!

Så till dagens ämne, skurning av kylen, tvätt av bil och vika in tvätt!! Det var det! ;)

Imorgon blir de iallafall frissan med klippning,färgning och slingor. Ska också åka till Doro med Emanuel för att få träffa Åseles skolläkare, roooligt?!! Nää men har väntat på denna tid typ ett år nu så. Kan inte förstå de ska vara så svårt att få träffa en skolläkare eller varför man inte kan gå till en vanlig??
Nåja bli ju en liten utflykt tar nog vägen över villis hem för att handla min hundmat.

Nä nu mot the friiidge...!!

Kommentarer
Postat av: MrsP

Tack darling! Dagen blev ju fin trots allt. Men hur kul är det att fylla år på en måndag...;-)

Nää men rosen från er gjorde sitt och när Robban kom hem med massa presenter och mäklaren nämde hur många som kommit på visningen idag - då försvann klumpen och allt blev så bra det kan bli.

Nu håller vi tummarna!



Puss&Kram



p.s jag kan fixa ihop en beskrivning på hur du får in bilder i bloggen

2010-10-04 @ 21:15:35
Postat av: Jennie

Hahaa.. mm fixa ihop den du ska vi se om jag duger till... =0) Har ju fått in bilder men lika många ggr shabblat bort dom, vissa lägger ju in flera bilder brevid varann. Sen vill jag oxå veta hur man länkar in saker alltså inte bara en text länk!! Utan t ex en youtube video!! Om du fattar va jag menar??? =0)

2010-10-04 @ 21:30:26
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

Yes, fattar exakt vad du menar. Jag ska fixa ihop en och maila till dig, både hur du gör med bilder och videos.

2010-10-05 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0