Oj Jisses..!!

Kom Just på är ju faktiskt LÖRDAG.. :)
I helgen jobbar man ju och täääänar pengar. Snacka om att man blir lite dagavild då man jobbar mitt i veckan/helg! Känns inte alls att det är helg på det sättet.

Barnen verkar då haft en mysig dag med M. Dom har kört traktor, städat på gården, lekt med kompisar m.m

Jag är tlött sov som en tvättäkta kratta i natt. Vette rackarn varför jag vaknar och drömmar och springer på dass nätterna genom. Längtar efter en heeel natts sömn i ett svep! Nåja alla drömmar jag har är ju inte allt för tokiga.. ;)

Idag vart de M som lagade middag, var på pizzan och köpte! MUMS Fillibabba!! Meeen varför blir man såå törstig när man ätit pizza??!! Käften e ju krut torr!!
Snart kanske man inte kan äta pizza mer? Inte säkert de går efter op! Men vad gör det? Finns ju så otroligt många andra goda alt. Köpes pizza är inte allt för ofta vi äter ändå!
Hoppas bara MITT brev kommer denna vecka. Gissa vem som är först vid postlådan varje dag??

Nä nu ska jag ge lilldonnan lite mat hon vankar och vankar!

Ha en fin helg alla glada!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är saltet i degen som gör att man blir så törstig efter en pizza ;-) - det är tydigen inte lite salt de tillsätter...

2010-10-03 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0