Stolt!!

Just nu kryper minsta E i släkten omkring med Moster är min bästis och det är ju så sant!! ;)
Nu har vi snart gjort gbg´pengarna är slut och jag lär behöva X antal väskor för att få med hem..:P

Melodikrysset gåt på högsta hugg och vi kan ALLT =) Fest beredelserna är i full gång. Tom barnen städar. Nu ska maten börjas fixas för att sen duscha och ta en kall cider. Syster ska utnyttja presenten som vi gav henne, hon ska fest sminkas på make up store.

Vi har oxå hunnit med Universeum, får göra en bättre uppdatering då jag kommer hem och kanske lite bilder.. ;)

Ha det gött alla för de har VI!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så kuuul ni verkar ha det. Och vilken najs present systeryster har fått! Skulle själv vilja ha en sån. Hälsa och gratta fr mig. Kram

2010-10-23 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0