Tbax!!

Nu är man hemma i vintern igen, men måste erkänna att jag saknar verkligen syster, mosters lill kille och Göteborg. Var så trevligt och tiden gick så fort. Dock är det ju lite jobbigt då man bor "borta" man har ju sina vanor. Men hela resan med kalas och allt var såå trevligt!! Och syster med familj bodde jättefint. Barnen fick vänner och regnet öste ner.. ;)
Fick massor av beröm över maten vi ordnade och då såg jag till att de var enkel mat, men enkelt är oftast godast är så jag jobbar. Rena smaker!

Hann då tömma Ullared på saker det var ju så billigt plus känslan av att barnen sa får jag detta?? och man svara JAAA!! lägg i korgen det händer ju INTE ofta. Barnen fick uppleva universeum, det var en super utflykt för dom och oss vuxna kan varmt rekomenderas.

Var då tur man hade egen kupe på tåget för o´boy va full av saker den var! Ett under att jag tog mig hem med allt.
Kommer komma upp bilder här när jag orkar ladda in dom på datan. Och numer är jag stolt ägare av ett par Ullared trosor med ett stort hjärta, de NI de är jag INTE ensam om kan jag tro.. ;)

Dagen idag var jobbigt konstigt att man alltid blir snurrig då man varit ledig, glömde skicka potatis till två avd och tappat en tallrik och svammlat och haft mig..:P Tur att den tog slut och att jag snart får lägga mig med en bra bok. Ledig dag imorgon och då ska dammråttorna jagas. Syns att snabeldraken haft semester liksom jag. Trixi har matvägrat så nu är hon lika mager igen, SUCK!

Hade tänkte skriva massa klurigt, meeeen orkar inte känner jag!
Så nu ska jag gå in på FB för JAPP jag har en nu med! Precis som ALLA andra!

Tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad gjorde du för gott i matväg? nyfiken



Ohh ja du är ju inte ensam, jag kom oxå tebax till FB - men nu tänkte jag inte vara lika aktiv samt att det är en "nyttosak" när man har så många vänner som inte bor i ens närhet. Blir ju ett sätt att inte tappa kontakten som man annars väldigt lätt gör.

C u there baby!

Åså slår jag en pling här någon dag. Var ju så trevlig sist att språkas.



Kram

2010-10-27 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0