Törs Jag??!!

Alltså jag har världens knäppaste tanke i huvudet jag bara inte kan bli av med!!
Ska jag skriva här??!! Hmm tjaa.. Man måste ju fråga för att få veta!!
Here I go!!

Om man är vindögd ser man på samma sätt som en som är raksynt (ni vet ögonen rakt fram) menar hur funkar ögat egentligen?? Man måste väl se som vanligt men ögonen pekar ju lite annorlunda.

OCH NEEEJ jag skriver inte detta för att på något vis vara dum el elak, bara för jag rent undrar.

Samma sak så undrar jag vem som skriver faderskap när man är lesbisk??? Man kan ju inte skriva faderskap då?? Man måste väl inte ha ett faderskap men när man är två homosexuella och skaffar barn och man är vårdnadshavare hur funkar det då??

Samma sak med detta skriver det inte för att reta upp någon bara av ren skär nyfikenhet!

Finns så många tankar som snurrar och ibland snurrar det över.. ;) Meeeen som sagt den som inte frågar får inte heller något svar.. =0)

Detta med homosexualtitet stör mig absolut inte på något vis jag tycker alla ska vara den den är! och så länge man själv mår bra mår ju alla runt om en bra, därför förstår jag inte varför vissa ska ha så svårt att acceptera det?!
Tror faktiskt oxå att barn som växer upp med "gay" föräldrar säkert får tusen ggr så mycket kärlek som vissa som har mamma, pappa uppväxt får. För förälder det är något man kan vara hur man än ser ut, gör, verkar! Och stolpskott som ALDRIG borde skaffa barn finns i alla kategorier av männsikor!!!!

Så DET så!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, vilka funderingar du har ;-) men ingen fråga är ju för dum för att ställa tycker jag. Annars förblir man ju dum.

Men vet inte alls hur det funkar med vindögda ej heller faderskapet. Jag brukar googla om det är ngt jag vill ha reda på, det kanske ger någon träff :-P

2010-10-05 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0