Bråååk!!

Oooh hundarna bråka nästan nyss. Dom är som barn!! Finns två ben men dom ska ha SAMMA!! Bara ÄR så!!
Affe tog benet med Trixi skulle ha tbax det!! Gissa vem som vek sig? :0) Hon kan allt sätta hanar på plats!! heheee!!
Vart då lugnt men nu ligger affe och tittar på henne liksom snälla kan jag få smaka resten.. hihi!

Idag har jag jobbat sista dagen för denna vecka blir skönt att vara ledig och komma ikapp här hemma. Är inte alltid det lättaste att hinna med precis allt när man jobbar.
Man får ta det nödvändigaste och sen spara det andra till "ledig" dagen. Klagar dock inte är alldeles för roligt ha ett jobb att gå till.
Kan dock tänka mig att man kommer orka på ett heeelt annat sätt när kilona börjar falla av.
Undrar så när brevet inför nästa steg ska komma. Har man väntat ett år på försa besöket så ska man väl härda ut denna väntan med. Är såå redo jag bara kan BLI!!

Idol starta juh igår och JOMENVISST satt man där och blå stirra.. :) Han var ju GRYM han som hade fått super dålig kritik förra året och kom tbax igår och visa var skåpet ska STÅ!! HEJJA säger jag bara!!

M är i Umeå på kurs ikväll så få se när han kommer hem. Han verkar då ha fått vara på Biltema och shoppa idag.
Blir spännade se vad han kommer tbax med. Antar inte det är fullt liiika många kassar som jag lär ha när jag kommer från Ullared el vad tror NI??! ;)

Nä nu ska jag sms:a systeryster för att höra om hon vill lira BETAPET??

Ha det alla söta och goa!!

Pyssar!

PST!! Satan va jag är in loooove!! Mazda 6 vill haaaa!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Rock´n Roll! Jennie på Ullared - hur ska det sluta?! ;-P

2010-09-08 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0