Första, Andra... Tredje!!

SÅÅÅLD!! Idag blir det auktion. Hoppas på att hitta en sängram till Elinas rum. M tror det är mest skräp där men antar det är något för mig då.. ;) Vi är ju väldigt olika, han ska ha motorsågar och traktorsaker medan jag gillar ALLT som tar lite extra plats inne.. ;P

Igår vart de en toppen fin dag ute barnen jagade den där stackars clownen så jag undra om hon vaknar idag.. hehe!!
Fik info om skridsko skolan har tänkt tvinga min arma son gå dit för att lära sig åka skrillor bättre. Han ger upp alldeles för lätt.
Elinas stödhjul rykte igår nu är jag fast besluten om att hon ska börja cykla själv och trott el ej hon cyklar rätt bra! Bara få henne att släppa taget om att bli rädd. Igår trampa hon på rätt bra i många meter. Har lovat hon en stor tjejs cykel då hon kan! Men alla som känner Elina vet att hon (tyvärr) inte bryr sig speciellt mycket om att hon ska få ckel. Hon gör det hon känner ingen brådska där inte!! =0)

Eftermiddagen så tog M bort stubbar med grävaren och jag latade. Vi grillade goda dubbelmackor nere vid grillringen och hade det allmänt mysigt.

Nä nu ska jag surpla i mig kaffe för att dra mig mot duschen..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0