Hål!

Ikväll har M gått lös med sin traktorgrävare, nu har heeela jordgubbslandet rykt. Vart ändå inga jordgubbar där var mest ris. Lite trist är det ändå är ju gott med solmogna gubbar. Vart lite sugen på att göra potatisland där, för nykokta päron är ju bara superduper till sommarsillen.

Vart en dags till arbete så nu får man väl snart räkna storkovan.. :P Kommer oxå få arbeta lite mer nu under en period hoppas det blir måånga dagar.
I helgen ska vi mysa på lite hemma fixa inglasade uterummet, rensa undan sommar saker och annat smått och gott.
Har fått mitt gamla köksbord slipat så nu ska det tas in.

Barnen är vid gott humör och längtar efter helgen med lite sovmorgon.

Funderar på att sätta mig och skriva på en MÅSTE lista och pricka av, men vet att när den är klar är det ju tusen saker till som ska göras..:P
Hur kunde man vilja bli vuxen då man var barn????!!

Nä nu ska jag se lite nyheter..

Pyssar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja tänk om man visste då vad man vet nu, då hade man nog inte längtat så där fruktansvärt tills man blev äldre...lyckligtvis? är man lika barnslig som då ;-)



Så det blir "nytt" köksbord i köket nu? Eller kommer det stå i uterummet kanske.

Kul att fixa och dona i huset. Det kliar verkligen i mina inredningsfingrar att få sätta igång i nya huset. Men en sak i taget som sagt.



Kram

2010-09-23 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0