Korv, Tipsrunda och Regndroppar...

Idag var det trivselkväll med fritids. Var jättetrevligt fick god korv och kaffe kokt över elden. Är något visst när kaffe är kokt så där..!!
Har nu arbetat mina nio dagar i sträck igår var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette, men idag har det gått mycket bättre.
Nu är man återigen utan arbete får hoppas att de snart vänder.

Emanuel läser för fullt nu han börjar få riktig kläm på det. Idag har han oxå konstaterat att när han börjar gymnasiet ska han minsann börja i Umeå för då har han nog en epa så han kan köra dit. Hehe Söt unge!!
Elina red igår lika glad i hågen som vanligt trava runt banan med hästen och jag med lika skräckförtjusning som vanligt.:P Hon är då allt annat än rädd.

Veckan kommer väl spurta i vanlig takt!
Skönt med en lugnare vecka nu utan massa måsten på kvällarna!

Nu ska jag spöa min DARLING I Betapet!! Gråååt Inte Gubben.. ;0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråter inte, skrattar hahahaha jaaaaa int vet ja hur ni spöar folk ni från boden men ja tyckte ja hadde typ 300 poäng mer än dig hahahahaha...ja lova ja ska spela med förbundna ögon nästa gång så du har en chans......kramen,,,,

2010-09-21 @ 21:17:34
Postat av: Jossan

Betapet? Har jag missat nåt...?!

2010-09-21 @ 21:34:51
Postat av: Jennie

Betapet = Alfapet på nätet, jag å gubben är väääldigt osams mest hela tiden!! Match på Match och jag vinner..!! Näsan växte där

2010-09-21 @ 22:38:16
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha! Då får du en lyckospark av mig så du vinner nästa omgång =)

2010-09-22 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0