Låååååååååååång Väntan...

Hoppas så att MITT brev kommer snart, där det står om tid för mitt nästa besök inför min operation.
Blir snart tossig, vill så gärna få det gjort!! Få börja vandra nedåt i vikt se mig i spegeln och känna att jag är nog inte så dum i allafall. Börja sminka mig, färga håret, klä mig i ett par jeans!!
JEAAAANS oo de fick mig att tänka på att jag nog inte haft de sen typ högstadiet. En sak är säker att när man känner sig bekvämare bryr man sig oxå på ett helt annat sätt så är de iallafall för min del.
Men just nu i denna stund känns det inte som det kommer något brev det tar sån tiiiiiiiiid!!

Barnen och jag har haft myspys i soffa och sett på supersnällasilver Sara och stål Henrik faktiskt ett ganska roligt barnprogram. Men nu har lugnet lagt sig dom ser lite tv uppe på sina rum, Trixan myser i soffan och jag sitter här.
Spelar BRA musik på youtube och bara är! Eller rättare sagt spelar inte bara, utan väljer ut BRA låtar med text som jag sjunger i takt med.. *HOST*  ;0)

Igår gick jag igenom massa kort som är tagna under en lång tid. Skickade in till framkallning tänkte faktiskt ta mig i kragen och göra album. Är ju så mycket personligare att kika i.

Nä nu ska jag njuta vidare av Lars Winnerbäck!

Ha en trevlig helg!







Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad spännande! Jag tror jag är lika nervös och förväntansfull som du =)



Visst är det roligare att ha foton i album än att ha de i datorn. Personligare på något sätt.



Trevlig lördag!

Kram till er alla från oss.

2010-09-18 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0