Saknar...

..teknikkunskap!! Laddade hem Spotify men hur funkar de?? Kan man spara på en viss sida så man får en spellista el?? Och om man vill köpa musik vad kostar det då? Ghaa! Blir galen på att man är så förbannat oteknisk!

Idag smet jag iväg på Loppis är så nöjd med mina inköp. Fick med mig 5 st collegetröjor/munkjacka, två par handskar till manne,regnbyxor, tröja, ett par vantar, en kjol och ett par gympaskor till Elina, och en ny skärmaskin alltihop för 300 kr.
Hittade mycket annat fint men vart snål.

Igår var vi och körde hem lite ved, städade om i köket och gjorde kebabwok på uteplatsen en riktig mysdag.
Solen skiner men igår kväl då jag var på G i säng hade vi minus två. Man kan inte förneka mer att vintern är på G.
Fredagen gjorde vi om den inglasade uteplatsen vart mysigt. M tände ljus då vi var klar slog på infravärmen och hällde upp vin sen satt vi där och bara hade det lugnt och skönt. Pratade om ditt och datt!

Snart bär de i väg mot Götet:P Blir asgött.. ;) Längtar som bara den!

Nä nu ska jag läsa lite noveller i Allas, vem e gammal??! Inte jag iallafall köper den endas för alla bra recept.. :P

Pyssar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men Jennie!! noveller i Allas - hahah du är rolig du ;-P



Så det närmar sig GBG-resan, härligt. Hälsa systeryster.



KRAM

2010-09-26 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0