Snart är Måndag...

...över. Nice!
Elina är på pruttsurfjutt, jag bestämmer och vet ALLT humör!! Jipiee!!
Bara det att jag vet att snart går hon in i sexårs åldern och den är VERKLIGEN INTE att leka med. Dom blir som pyttesmå hormonstinna barn! Förpubertet kallas den åldern. Nåja har ju klarat av en sexåring så ska nog tampas med en till.. ;) Annars blir de väl annons på Tradera, hehee!

Idag har jag tvättat (som vanligt) ska banne mig köpa en tvättare som sköter ALL min tvätt! Rensat och fixat på gården, all höststädning ska ju avklaras för känns som snön hänger tung i luften.
Betalt räkningar känns så maffigt då man har massor md pengar på kontot och ett knapptryck senare så ekar de..hohooo! :P

Imorgon ska jag dock ta båda barnen till frissan för Emanuel har skolfoto på Onsdag och jag vill han ska få en riktigt tuff killfrisyr.
I helgen är de oxå en "riktig" fotograf här som fotar det man vill tror jag ska boka tid för att få syskonfoto i svartvitt och så vill jag ha en fin bild på Trixi. Dessutom tror jag att jag skulle vilja ha en bild med både hund och barnen tillsammans helst utomhus. Så få se vad de blir av det jag jobbar ju!

Råkade öppna Jotex, alla som gillar gadiner, ljus och mysiga kuddar m.m vet vad det innebär. =0) Tumdidumdii!

By th Way vet Ni var vi ska helgen den 4 december???? Jo till Booooden! Har idag bokat julshow med julbuffe på Western Farm, det kommer bli såå roooligt. Ska oxå utnyttja pappa med fru att passa barnen så jag och gubben min får ägna en hel dag till julshopping. Blir perfekt!

Undra sa flundra om man nånsin kommer få tbax de där som en är skyldig?! Hade suttit fint för några månader sen men det behövs verkligen nu med. Nåja få väl se va tomten kommer med. Har då lärt mig en stor läxa Låna ALDRIG ut pengar mer!

Nä nu ska jag värma pasta till dagens middag som består av rester från igår, gubben gjorde en superduper god kycklinggryta. Sen bär de av till Elinas ridning som hon längtat så efter en hel vecka.

Pyssar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Julshopping i Boden! Wow ;-)



Roligt att Manne får gå på Western Farm - eller blir det kanske BF?

2010-09-28 @ 19:59:56
Postat av: Jennie

Njaa blir nog Luleå.. :) Barnen ska vara med första stunden sen blir de BF... :)

2010-09-29 @ 07:06:06
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

ja men nu har de ju Gallerian och å allt ;-) ....fast den är ju inte lika fullspäckad som affärer som Luleå. Helt klart.



Trevligt det låter. Hoppas ni får supderduper KUL. Kommer ni vara där över julen förresten lr blir det jul i Åsele det här året?

2010-09-29 @ 12:18:50
Postat av: Jennie

Vi kommer vara hemma i Åsele över jul. Är som enklast så. Har bjudit hit nära och kära får se om nån av dom dyker upp! =0) Annars firar vi med Magnus familj.

2010-09-29 @ 13:11:34
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jo

Ok - vi funtar ju på att åka upp över julen men vi får se hur det blir nu när man ska flytta och allt med det. Man ska ju ha tiden och orken =)

Som du säger, man får bjuda hit folket istället.

2010-09-29 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0