TACK!!

För alla Era tummar. Vet NI det funka??!! Jag ska operera mig.. :) Gud så glad jag är!!
Men för ER alla där ute huvva för gastroscopi!! Nog för man överlevde men de var allt bra obehagligt. Undersökningen gick dock fort (gudskelov). absolut värst var då hon träffa nån punkt i magen och jag ville vråla men vart mer ett BRÖÖL!! Men just nu är det som man har en stor knöl i halsen antar det är struphuvet el nå som skaver lite. Skönt det är över nu är det bara vänta på steg två i processen, träffa en sjuksköterska som tar prover m.m
Oooh vad det känns spännade.
Inom ett halvår lovade doktorn men har hört från flera att det går fortare så få se när det blir min tur.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag tog ju halva dagen att vara i Lycksele.
Vi har varit och släppt hunden så hon fick springa lös men hon är rätt rolig, springer några varv sen är hon less och lägger sig och gnager på en pinne el bara snosar runt.
Barnen har hållit lådan som vanligt.

Har bara ringt min kära syster typ tre el fyra ggr idag, tack för du svarar..;) Vi ska på ULLAREEED!! Wohooo!! Längtar som f*n till vi ska nedåt.

Tack oxå gubben min för du är så gullig.... Kyssar!

NU ska jag glo tv och kanske lite betapet.. =0)

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så otroligt skönt att det blir av! var så kul att få ditt sms igår blev hjärtligt glad för din skull.



MEN va fn, nu blir jag avis ditt lilla troll - Ullared?! vill oxå......

Får väl ta de någon sväng nästa sommar kanske då Rob kan tänka sig att ta en tur neråt landet och hälsa på min kusin ( hon bor utanför GBG ) - två flugor i en smäll typ ;-P

2010-09-02 @ 08:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0