Tårar!!

Just suttit och snyftat ikapp med det nya TV-programmet Välkommen Hem! Säger bara det hur överraskad skulle man inte bli??!
Är så skönt då man får glädjas åt andras lycka! Man blir alldeles varm i hela kroppen!

Idag har MysPys faktiskt varit väldigt flitig om hon får säga det själv.. ;) Tvättat och Tvättat det är det värsta när kylan börjar komma och man inte kan hänga ut tvätten. Tar ju flera dagar innan den är helt torr!! Vi har avfuktare men ändå??!! Någon som har bra tips på att hur man får en funktionabel tvättstuga där jag kan hänga myyycket!

Förutom det har jag putsat fönster i köket, bytt gardiner och planterat om blommor som sen fått glida ner i nya ytterkrukor! Dammsugit, skurat soptunnan (ute tunnan).
Intressant va? Höra vad jag roat mig med? ;)

Jag och Elina tog en promenix med Trixi är så mysigt bara få rå om henne. Vi har tittat på myrstackor, plockat tre lingon som absolut skulle bli sylt.. ;) Släppt Trixan så hon fått jaga lite pinnar.
Killarna i familjen har klippt häcken! Alltså inte häcken utan häääcken!! :P

Satt och leta ett litet program för att räkna ut kostnader på matlagning för större grupper men verkade inte finnas. Tror jag har på mitt USB sen jag gick skolan men undrar var det finns??! Var ett super enkelt ett som gick i excel! Nåja får söka vidare. Min tanke var att sitta och spåna och jämföra lite vad det kostar med olika meyer till hennes 30 års fest.

Jo de har jag väl inte sagt! Vi har haft frost nu i två dagar. Skrapade rutan i morse så häärligt.. ;)
Nästa vecka börjar älgjakten så då är man gräsänka (el va de heter) varenda helg fram till i november el så.

Hoppas Ni andra har haft en bra kväll..!!

Pyssar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0