Working night and day...

Oooj var tar tiden vägen?
Jobbar nu nio dagar i sträck men ingen är gladare än jag det betyder mer pengar och de kan man aldrig få för lite av..:P
På kvällarna har de oxå varit något. Måndags jobbade jag till sex sen var det Elinas ridning, Tisdagen packade vi 70 härliga kilon med älgkött och igår var de inhandling av M´s jaktmat. En sak är då säker går ingen nöd på dagens jägare.. ;)
Idag skulle det varit klass etts höstmys kväll med grillning m.m dock vart de inställt pga vädret idag är det tvättäkta höst väder.

Emanuel kom hem idag med väskan full av böcker. Måste då ändå säga att trots barn är barn, syskon är syskon så har mina barn stort hjärta. För storebror hade lånat en bok till sin syster så inte hon skulle bli utan =0) Så gulligt tycker jag!
Igår fick han oxå sin första läsläxa och gissa om han blivit duktig?! *Stolt Mamma*

Elina har då oxå varit bra söt på sitt sätt.
Tisdagen då vi varit och packat köttet var man ju ganska trött och ville få barnen i säng eftersom vi skulle upp med tuppen.
Väl inne höll jag på med något i köket då Elina kommer in:

MAMMA, jag blir så IRRITERAD!!!
Varför då?? säger jag.
MEEEN ALLA ÄR SÅÅÅ GRIIINIGA!!

Hahaaa sööt unge.. :)
Vart ju full i skratt. Elina kommer med fler och fler såna där små spontana saker som bara är såå goa. Rackarunge!
Är så lycklig i mitt hjärta då jag ser barnen lyckliga.

Saknar dock min gubbe som är och jagar..!!
Är såå tomt i sängen utan han juh!

Nä nu ska jag dra en filt över mig.

Kramar!



Kommentarer
Postat av: Mrs P

Dina barn är verkligen goa med varandra. Märkte det när vi hälsade på så jag kan verkligt se det framför mig båda scenarion :-) Kram till er alla!

2010-09-16 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0