Det går!!

Femte dagen och jag lever av allra högsta grad! Nu är man ju ledig två dagar och det ska bli så skönt! För tillfället sitter jag och skämms för jag och M har två års dag idag och jag har glömt bort det! Mitt minne är som en guppy! Tänkte på det i veckan att jag skulla minnas! Men POFF!! Förlåååååt! =( Ska gottgöra det dubbelt upp! Känns konstigt att inte påsken har varit än och snön är nästan borta! Skotrarna är borta likaså sparkar, pulkor och allt annat vinter lyx! Tråååk! Men förhoppningsvis så blir det en fin sommar som inte är allt för varm.. ;) Jag har bara två arbetsdagar kvar nu sen är det operation som gäller. Och jag är inte det minsta nervös! Något som känns skönt är att vi har påsk helgen tillsammans så tiden till the D day kommer gå fort! För alla vet väl vid detta lag vad jag tycker om att vänta ;) M har varit så fin med barnen och mig den här sista veckan att jag är så glad att jag nästan gråter! Puss på näsan M!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt att höra vännen.

2011-04-18 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0