Fjääärde dagen!

Fjärde dagen är här och jag har inte fuskat något!! Tom smakat på maten på jobbet för att sen spotta ut och skölja mun, dutti jag!! Känns mycket bättre idag men så fort oset når mina borrar så luktar det ljuvligt!! Men jag SKA klara det, KOMMER klara det!! Där med basta!! Igår sa M något klokt (han kan glänsa) han gav mig jätte mycket beröm för att jag klarar av det! Sen sa han: - Det du gör är ju som att sätta in en alkoholist i en bar och arbeta. För maten är ju ett missbruk skulle kunna fuska hur mycket som helst men jag gör det inte!! Hoppas bara jag kan vara lika ståndaktig sen men det ska jag finns inga andra alternativ. Har arbetat idag så tiden har bara flugit fram! Snart är denna helg gjord sen är jag hemma med mina lediga barn måndag och tisdag! Dom har ju påsklov nu. Synd att inte Emanuel fick vara ledig hela veckan men som tur är så älskar dom ju dagis/fritids och det brukar vara mysigt på med lite extra på loven. Fredag till Måndag är vi ju ledig hela familjen hoppas det blir fint väder och vi hinn röjja undan lite här hemma för efter påsk sker det juh! Och vill försöka ha det städat då jag kom hem så man slipp känna sig stressad över det! Känns lite konstigt att man börjar planera sommaren! Men det kommer bara smälla till så är vi där! Verkar luta åt att vi tar oss ner till gbg sen uppåt i lagom takt vill gärna hinna förbi J med familj oxå för att få se deras nya hus! :) Lär nog oxå bli stugan en del är så mysigt där! Nu blir de fisa och gosa i soffan tills imorgon bitti då jag står redo med sleven i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad du är duktig!!! Håller tummarna att de går bra. KRAM!!!

2011-04-16 @ 22:18:18
Postat av: Jossan

Du är en stark kvinna - kom ihåg det. Och envis! Du kämpar på så otroligt bra. Hoppas M är lika stolt över dig som jag är ;)



Åh! vad hör jag?! ni bara måste komma hit i sommar!!! INgen skulle bli gladare än jag. Såååå himla råååligt! OCH ni är så välkomna.



Många kramar till er alla.

2011-04-18 @ 08:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0