Glad Påsk!

Hoppas Ni alla mysiga, galna, roliga, härliga vänner där ute får en otroligt, underbart härlig helg med massvis av ägg, godis, skinka, sill och allt annat som hör påsken till! Ni alla mina näära är guld världa ska Ni veta!Har inte massvis med vänner men dom jag har är RIKTIGA vänner som man kan gråta och skratta med som peppar och som alltid FINNS där! Och ett extra stort plus till min lilla mysiga familj som bara är BÄST och som står ut med mig i dessa tuffa tider.. ;) Älskar Er! Idag är det nionde dagen, förstår ni?? Känns som igår jag börja fasta och även om det känns som slutet är en bit bort så är det så mycket närmare än jag tror. Kommer bli en jobbig helg samtidigt som skön och att jag får vara med dom jag älskar mest. Hoppas på många goda skratt och mysiga små saker. Är faktiskt inte det minsta nervös kan gissa att det kommer komma kvällen före the D day! När jag ligger där på kvällen för att sova. Det finns bara en sak som skrämmer mig lite och det är att jag aldrig kommer vakna igen. Vet att den risken är pyttepyttepytte liten men den finns ju! Skulle detta inträffa, jaaa då är det väl meningen då!! Kom bara ihåg att jag INTE vill brinna som jag är född ska jag oxå begravas dvs hel! Ingen aska! Och vad glad för den tid vi haft! ;) Har varit en hektisk dag på jobbet idag mycket som ska fixas inför påsk men det har flytit på fint och tiden räckte till! Trivs så bra på jobbet och det är så roligt att få arbeta där! Gubben är total slut han har sån hosta att man tror lungorna ska komma upp mellanåt men tror ni han går till doktorn??!! Tjurskalle som han är! Imorron blir det en utflykt till M´s släkt kommer bli jättetrevligt vi ska bli bjudna på gillat (fast inte jag då äter min drink jag). Hoppas bara solen tittar fram så man får bli lite extra brun! Nä nu ska jag luta mig tbax och kika lite tv. Påsk Kramar från mig till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0