Hur mår Ni?!

Här är de bra! Jobb helgen gick i en rasande takt! Nu är jag ledig idag sen ska jag jobba tisdag och onsdag men på Torsdag då är det dags för en hel dag i Lycksele. Ska träffa alla möjliga läkare inför det som komma skall.

Igår kände jag att de verkligen går mot sommar, samhället ljöd av dunk från en lgh där dom slagit upp dörren och lirade musik, tre tonåringar som gick i T-shirt och det luktade blöt gegga. Då är det VÅR!!

Barnen är ute och leker tror dom byggt nån typ av snögubbe men oboy vad dom e blöt! Måste få tag i galonhandskar för det är nog det enda som funkar just nu.
Nästa vecka bär det av till Umeå ska sova där en natt tar med mig Elina för manne måste ju vara i skolan.
Ska passa på att ranta lite sen är de ju oxå ett läkarbesök som måste prickas av.

Nu kom lilla monstret in så ska ta hand om henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0