Nu är det nära!

Imorgon är det dax för inläggning hoppas, hoppas jag inte får vända om något annat dykt upp. Har ju läst att det hänt. Det konstigaste av allt är att jag inte är nervös??!! Why??! Vill bara få det bortgjort! Ska bli skönt då man slår upp ögonen på Onsdag sen börjar mitt nya liv! Ett liv mot smalhet, jag smal??!! Låter konstigt men ska bli sant. Tänk att jag ska komma i ett par jeans???? Heheee!! Har funderar på mål typ 10 kg nya skor, 20 kg osv... Men har inte kommit på något riktigt bra. Måste ju vara mål som är realistiska och som man kommer göra! Sen få in träningen på naturligt sätt som jag pallar och klarar av. Detta ska ju sen hålla hela livet!! Såg precis är ju Greas på tv:n så jag måste bara kika.. :) Hörs vi inget mer så lovar jag att uppdatera så fort jag är på hemma plan igen! Love You!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Lycka till :)

2011-04-26 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0