Skönt med trötthet (ibland)

Idag har jag jobbat. Var en tre veckor sen sist tror jag bestämt så det känns i fötterna men ack så roligt det är att vara tbax.
Efter de hämta jag knoll och tott sen var det full huggning vid wii spelet tills mamman i huset fick nog och slog av.
Vi åt fryst pizza från ICA, lyxmiddag efter en arbetsdag ;)
Sen avslutades kvällen med fredagsmys och lite mer wii då även jag deltog.

M är och kör bärgare så han kommer inte hem förrän sent i natt.

Igår kväll så hade jag en seg kväll och längta riktigt att få krypa nääära! Men sluta med att jag somna.
Har nog en del glädje, ångest, skräck och gud vette allt för det som komma skall.
Själva operationen är jag nog inte speciellt rädd för är så besluten. Rädslan ligger nog lite i att jag aldrig ska öppna ögonen igen och då är det barnen jag tänker på!
Att inte få finnas där för dom se dom växa upp m.m
Egentligen är man ju ganska knäpp som går och tänker på sånt som förmodligen aldrig kommer hända och skrämmer upp sig själv. Vi männsikor är nog bra experter på det förutspå "hemska" saker som man inte kan förutse så mycket onödig energi det går åt till att vara orolig.

Helgen består av arbete och det känns bara bra. Även om helger kan vara tråkiga att jobba så ger de extra kirr och man får vara ledig på veckan och göra nyttiga saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0